Brownies Cheese again..


hai update lagi deco-deco brownies cheese...
actually kek nie di tempah oleh rakan pejabatku untuk isteri beliau..

Selamat Hari Lahir kak..
semoga panjang umur dan dimurahkan rzki aminn...
katanya kejutan buat isteri beliau...
wah main suprise-suprise nie syiok..

thank tau..
komen dari en.sham..

kurang saiz je, 
x cukup kalau boleh nak besar lagi..
hik..hik..

ape lagi order ngan saya bila rasa nak teringin nak makan..hik..hik
bye..



4 comments:

ashra said...

kalu saya pun jawapan sama.
saya pantang nampak kek cekelat ni..

kalu bagi besar punya,saya sorang je.hehe

Murni Delights said...

hik..kek coklat mmg disukai ramaikan... jgan budak2 kita yang tua nie pun suke sgt2...

IDAZS said...

cantik, suka tengok..kemas je

Murni Delights said...

erm..kak ida nie gambar je..tapi vill tak berapa puas hati sbb nozzle dahan tu besar skit..jadi mcam tak seni je..hik..hik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower

 

Copyright© Ezahulala