Order Dari liza - PJC


selamat hari jumaat..
hai..pagi yang indah..mendung dan tenang...
alhamdullilah dapat lagi menghirup udara yang nyaman ini..
actually seperti biasala pagi-pagi jumaat ini sibukla skit...hari ini ada taklimat tender jadi memamg ler busy... dalam kesibukan ari jumaat ini sempat lagi nak update blog...erk sibuk ke macam nie..he..he saya hnaya membantu projek rakan yang lain..
actually saya semakin malas dan letih mengupdate order sejak akhir-akhir ini..banyak gambar-gambar yang belum saya edit untuk tatapan semua...jadi layan la gambar brownies cheese yang telah di tempah oleh rakan pejabat saya..brownies cheese ini versi kecik untuk pasangan-pasangan seperti saya yang masih berdua ke bertiga ke..he..he..tak ramai yang nak makan...he..he ape lagi layan la gambar brownies cheese ini....daaaaa


bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers

Follower

 

Copyright© Ezahulala