Lirik Sedetik Lebih Anuar Zain

hai sume...
minggu lepas, ikatan perkahwinan kami telah 2 tahun 4 bulan..
hubby tujukan lagu ini..siap nyanyi lagi utkku..
terharunyer.he..he seronok sgt...
suke lirik nie sebelum nie tak tahu sgt tentang lagu nie..bila dh dengar jadi suke..
gambar nie kenangan kami kawin 2 thun sudah..he..he

layan lagu ini..



Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...
 
EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd..

2 comments:

ashra said...

hehe.semua blog tuju lagu ni kat hubby.hehe

lagu ni so sweet kan....
saya pun suka*

Murni Delights said...

ye ke sume bnyak blog yang tujukan lagu nie kat husbnd diaorg..he..he

lagu nie punya lirik bnyak sgt erti yang bermakna..he..he terharu hubby asyik dok nyanyi lagu nie katanya utk istri mula2 dgar2 cam tu lme2 bru dgar lirik dia begitu syahdu..he..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower

 

Copyright© Ezahulala