Sape nak Hadiah?? meh amik cepat!!

selamat pagi..he..he.. 
pagi2 dh jenguk blog kak risa... nak tgok segmen sape nak hadiah..he..he..
tak tahula klu ada yang dh prt sc..he..he vill pagi2 jenguk2 kat komen masih belum lagi..jadi ku pun buatla..mne tahu ad arzki..he..he.. jadi meh layan..

Salam entri kedua untuk korang...hehehehe

******entri baru??? scroll down pleasee..eh pi tengok kat bawah..hehehe

Aku tak tau le ada tak pembaca setia untuk blog aku neh..blog aku ni takde ilmu banyak mana lah kan..sekadar santai2 saje..tapi takde lah seglemer santai en. ben..erkss mana boleh samakan dengan beliau...jauh mata dari perut aihhh..ekekeke dan ownernye plak takdelah secomel dan segenit dak yuyu dikupu2 kecik tu kann...adehhh mana bisa dong disamain dengan itu kanak2..hahahahha

Tapi kan kan kan aku dengan rasa rendah diri..eh, memang aku rendah pon..anak dara aku lagi tinggi tau...aku nak umumkan neh...pada korang2 semua yg berjaya print screen kan org yg ke 500join belog aku ni..ada lah small sevinier aku nak kasik kat korang...org tu kena lah beri komen terpantas dan buat entri pasal pengunjung ke 500 aku eh, follower aku lah kan...nanti dah ada baru aku tunjukkan ape yg aku nak bagi..yeahhhh

Terima kasih lah ye sebab sudi jadi follower aku neh..aku mintak amponnnn beribu2 ampunnnn kalo blog aku ni tak seindah yang korang mau okehhh....terima kasih juga sudi baca cerita2 merepek kerepek aku ye


muka bajet cun konon2nye...hahahhahaha
adiozzzzzzz


niela dia kak risa yang owner segmen sape nak hadiah itu..he..he..nie yang ku pastekan utk kak risa...he..he..


kak risa jgan lup etgok he..he..he..

2 comments:

Lulu Caldina said...

ekeke tahniah

nuyue said...

woouu vill
harap2 dapatlah hadiah special dari kak risa yer..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers

Follower

 

Copyright© Ezahulala