Tabiat Saya...

hai sume...doa jenguk2 blog kengkawan terjumpe la ini nyer contest.. sepanjang bina blog nie mmg ler tgok mende alah cam nie tapi tak pernah join pun..nak test ler erk..he..he..
saya copy paste dari finie violet blog...he..he.. layan..


" Tabiat saya"





sangat suke berhopping  dan window shopping
w/pun beli garam sebungkus..
berjam2...





sangat suke memasak..
klu boring wajib membuat kuih, kek..
whatever jnji didapur..he..he..he..he..

selalu susah hati..suka sangat  berfikir..
w/pun tak ape yang perlu di fikir..
tu la tabiat paling buruk skali..he..he..he.. 



sangat suke mengira...
kalkulator wajib didalam handbag...
saya memang suke sangat subjek matemaik tapi tidak suke prinsip akaun w/pun ianya kira2..
setiap minggu slalu buat kira2 untuk duit keluar msuk dan belanja bulanan..

tabiat yang last skali ialah menghadap komputer tak kisah malam ke pagi ke tengah malam ke kje ke demam ke jnji happy..
saya suke melihat blog2, berfb, ape saje..
i like..he..he..

nie la diantara tabiat2 yang saya miliki..he..he..he


Tag untuk 5 org saya pilih...





Peraturan Tagging '5 TABIAT SAYA'



1. Link kan entry ini ke blog anda



2. Senaraikan TABIAT anda



3. Tag 5 orang untuk senaraikan TABIAT mereka pulak



4. Dah selesai, link kan entry anda tu kat ruangan COMMENT entry ini (di blog k.wawa)



Nota

2. Entry anda akan diundi secara rawak untuk menerima GIFT daripada saya

1. Game ini berlangsung sehingga 4 Mac 2011

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Post

Daisypath Friendship tickers

Follower

 

Copyright© Ezahulala