Kelas Kek Coklat & Selamat Hari Ibu

 Entri pertama untuk ari isnin ini..he..he..
seperti biasa akak ku update untuk menghabiskan waktu rehat yang pnjang ini...pda jumaat ari tue..
actually 8hb mei baru nie pergi menuntut ilmu di Teratak Kak Lea Oven..di Kota Warisan..
mmg syiok dapat belajar deco2..almaklumla budak baru blja...he..he..
gambar2 di bawah nie mmg hasil dari tgan saya...bruk skit..he..he tak pndai nak m'lepa dgan baik..

ini hasilnyer...blja kek coklat bersama kak lea Oven
punyala keras tgan nak buat bunga ngan deco2 nie..he..he..
puas kak lea ajar.. bunga tu brape kali bentuk akhirnya baru jadi...


tapi klu bab tulisan mmg fail...
isy punyala berminit2 menulis..nie buktinya..

nak menulis pun saya msih bnyak yang kurang...
yang cntik2 tu bukan hasil dr tgan saya..tu dari kak lea..cntik sgt2..
beliau mmg kreatif..he..he




Edible Image ini saya tempah ngan kak lea ler..ape lagi..
meh saya tlong promote...
cntik...he..he..
mcm2 yang kak lea boleh edit utk edible image...
ada sesiapa yang berminat boleh klik disini..
Lea Oven Edible Image






 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Post

Daisypath Friendship tickers

Follower

 

Copyright© Ezahulala