Aktiviti kami ???

hai selamat malam sume..
ari nie 1st entriku..
ari nie mc dema, sakit tekak, batuk selsema..pakej lengkapla..


malam tadi susah gler nak tidur..sesak nafas..
alhamdullilah sume tempahan dh disiapkan sebelum ku demam...
nak cite esok kami akan ke Seremban kenduri sebelah mak cik ku..
kenduri tahlil arwah nenek dan datuk ku yang telah kembali ke Rahmatullah 
semoga roh mereka dicucuri rahmat...
al-fatihah...
syg nenek ngan atuk..

Dari en google
kenangan arwah datuk dan nenek..

selepas kenduri ke seremban kami akan pulang ke Melaka..
he..he kampung halamanku..rindu balik kampung...


kampungku...

kalau kecik-kecik seronok bila nak balik kampung..
rasa indahnya dunia..
lagi dua tiga hari nak balik kampung sibuk dah mengemas beg pakaian..
sekarang nie nak balik esok pagi pun baju masih belum berkemas, beg pun masih dalam almari nun di atas sane..he..he..
sape la nak tolong kemas nie..

esok pukul 5 petang pulak ada sambutan hari lahir sepupuku
Nur Insyirah Wadhiah yang ke 6, ari selasa dah telefonku ingatkan esok ari lahir beliau..memang budak yang cerdik.. syg sangat kat syirah...

nie dia budak comel..namenyer syirah...

kak ya ari lahir yang ke 3 la..
eh salah pulak yang ke 6..

okla rasanya cukupla smpai kat snie..esok lusa kita jmpe lagi..bye..
klu tak on 2 3 ari tu msih di kampung ya..he..he



6 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

busynye vill.... sian dia.
semoga vill cepat sembuh yer...

Murni Delights said...

he..he thanks akk fiza, biasalah kenduri time cuti sek nie penuhkan..
demam dh ok tpi kdg2 rasa mcm susah skit nafas..tpi mkn ubat blik dia ok..

mazz said...

salam vill..
semoga cepat sembuh dan selamat bercuti...
seronoknya nak balik kg...

Murni Delights said...

wsalam..
hai kak mazz, thanks he..he
balik kg skjap2 je.. kenduri bnyak sgt..he..he

♥Mrs.Eady♥ said...

rindu nyer dgn kg...sb ku tak pernah ade kg :)

Murni Delights said...

kak izwa meh la dtg kg vill ke kg hubby...he..he klu kg hubby syiok ada sawah padi..he..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower

 

Copyright© Ezahulala