Last Minit

hai semua...
hari ini hari last keje untuk minggu nie..
esok dah start cuti smpai next week..
insya allah tiada aral melintang kami akan ke Langkawi
seronok ke? seronok jugak sebab pertama kali pergi nie dinamakan rezeki terpijak..alhamdulilah..

sepanjang 25 tahun saya hdup tak pernah ke langkawi..
ini merupakan pengalaman yang pertama...
kata orang langkawi best, tempat shopping yang indah..
macam-macam yang ada lebih-lebih lagi pinggan mangkuk...
corelle, corning ware, vintage, vision ..he..he i like..tapi suke2 macam tu je..
kalau ada rezeki duit lebih-lebih boleh la bawa balik seketul dua..
layan gambar yang telah ku cari dalam google..excited jugak tapi bila tengok harga..mak aii..terjojol bijik mata...


sumber dari : langkawi

sumber dari : langkawi

akhir sekali, doakan kami selamat pergi dan pulang...
lepas ini akan menyusul entri pengalaman kami disana...
bye..








4 comments:

Mommy Aisyah said...

selamat bercuti vill..take care..jgn lupa makan laksa kat pantai kok

Ummi Alesya Sofea said...

bestnyer dpt g jln2.. :D

Murni Delights said...

mommy aisyah: thanks he..he laksa power ke kak? syiok gak g langkawi..he..he mau repeat lagi...

Murni Delights said...

ummi alesya sofea: he..he 1st time g langkawi teruja jugak..he..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower

 

Copyright© Ezahulala